laatste dagen

14 september 2018 - Magnac-Bourg, Frankrijk

Vanavond het laatste verslag van de afgelopen dagen .

Wij zijn op bezoek geweest in het dorpje zelf , alwaar ze een supermarkt /kroeg hebben

De winkel is open van 8-11.45 en dan pas in de avond om 18.00 als de kroeg open gaat want het is van de zelfde eigenaar. wat heel grappig  is natuurlijk.Verder een bezoek gebracht aan Oradour-sur Glane.

Het kleine Franse dorpje dat totaal verwoest is door de Duitsers op 10 juni 1944,de tentoonstelling was goed ,het dorp ,daar wisten wij eigenlijk niet wat we er van moesten denken ,

Het is natuurlijk ruim 71 jaar geleden ,ze hebben alles zo bewaard zo als ze het aan troffen zeiden ze ,maar het was heer raar gerestaureerd , en heel veel dingen maar lukraak neergezet. maar toch blij dat we het gevonden en gezien hebben.

De rest van de dagen wat rond gereden ,boodschappen gedaan ,en niets gedaan ,dat is vakantie.

Helaas lukt het niet om de laatste foto"s er op te zetten ,gaan idee wat er fout gaat.

Morgen vroeg  ,rond 7 uur gaan we rijden en hopen dag rond 20.-21.00 uur weer thuis te zijn , wij appen wel als het zo ver is

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl